Site icon GeselsVersekering

Toyota dra die louere in die jongste JD-Powers peiling weg

Sewe Toyota-, Lexus- en Scion-modelle (Scion is ’n Toyota-handelsnaam in die VSA) het segmenttoekennings in die Amerikaanse 2013-J.D. Power and Associates-voertuig-betroubaarheidspeiling gewen – meer as enige ander voertuigvervaardiger. Dié navorsingsmaatskappy bepaal elke jaar wat die mees betroubare voertuie op Amerikaanse paaie is, en publiseer die lys in sy Voertuigbetroubaarheidsindeks. Betroubaarheid word gemeet deur die aantal probleme in ag te neem wat deur die eienaars van motors wat drie jaar oud is, aangemeld is ten einde vas te stel hoe die voertuie ná ’n paar jaar se gebruik vaar.
Die peiling het ook bevind:

 

2013-voertuigbetroubaarheidspeiling – uitblinkers per segment

Segment Gradering Model Probleme/100
Subkompakte motor 1 Scion xD 112
2 ToyotaYaris 122
Kompakte motor 1 ToyotaPrius 95
Intreevlak-weeldemotor 1 Lexus ES350 58
Kompakte veeldoelvoertuig 1 Scion xB 138
Kompakte kruisvoertuig/sportnuts 1 ToyotaRAV4 84
3 ToyotaFJ Cruiser 98
Middelgrootte weelde-kruisvoertuig/sportnuts 1 Lexus RX 57
Minibussie 1 ToyotaSienna 146
Lexus 1 Algeheel 71
Toyota 3e (gelyk) Algeheel 112
Bedryfsgemiddelde 126

Bykomende voorbeelde van Toyota se verbintenis tot die hoogste standaarde vir gehalte, veiligheid, betroubaarheid en waardebehoud sluit in:

 

Wat die plaaslike perspektief betref, het Toyota Suid-Afrika onlangs Ipsos (voorheen Synovate) se voertuig-gehaltetoekennings geheel en al oorheers en sewe goud-segmenttoekennings en drie goud-handelsnaamtoekennings losgeslaan.Toyotahet ook die eer gehad dat hy die beste modeltellings in al die segmente gehad het. (Ipsos het 22 000 nuwevoertuigeienaars binne die eerste drie maande van eienaarskap ondervra. ’n Internasionaal erkende benadering om die telling as probleme per 100 voertuie te bereken, is gebruik. Die voertuie met die laagste telling is die hoogste gegradeer.) Die modelreekse wat uitgestaan het, was die Yaris, Auris, Corolla en Hilux, wat almal topposisies in ’n aantal segmente losgeslaan het.

Exit mobile version