Watter drastiese stappe meen Suid-Afrikaners is nodig om die padslagting te stop?

Met soveel sterftes op ons paaie is daar uiteenlopende menings oor wat gedoen kan word om die padslagting stop te sit. Een van die besoekers aan die Arrive Alive webwerf het sy mening gedeel rakende drastiese stappe wat hy sou wou sien. Ons deel dit graag:

“1300 SLAGOFFERS en ons tel nog…..

Dis ongelooflik hoe ons mense op die paaie letterlik afgemaai word EN die ouens met dik brille bly net praat en dreig.

Ongewone toestande ( soos die verseker!) eis ongewone drastiese stappe.

Ek sal graag ‘’n klip in die bos wil gooi….

1. Verminder die spoed op ons snelwee na 110 km/h ( O ja daar sal onmiddelik mense wees wat skreeu “ Dis onproduktief en dit sal ons ekonomie strem. ek dink daar is veel meer voordele – minder mense dood, minder brandstof word gebruik, kos ons dus minder buitelandse valuta,minder pad en voertuig onderhoud….)

2. Spoed boetes vir die wat graag 120 km/h wil ry, is op ‘’n glyskaal vanaf 115 – 120. ( meeste ry hopelik onder 115)

3. Spoed boetes oor 120 – R 1000 per km vanaf 110 km/h

4. Spoed boetes oor 140 km/h – R 2000 km/h vanaf 110 EN sy motor en lisensie ( vir 2 jaar) word gekonfiskeer.

Daar kan dalk ‘’n probleem wees met die wat geld skuld op motors. Ek dink tog daar kan wetgewing wees wat Finansieringshuise verplig om ‘’n para in hul kontrakte te sit wat kopers attent daarop maak dat as hul motors sou gekonfiskeer word, hulle die uitstaande bedrag onmiddelik moet betaal.

5. Die vraag onmiddelik – hoe beheer mens dit, wat van korrupsie by beamptes wat die wet langs die paaie toepas.?

Ek dink dis maklik. As ek my kredietkaart in Pofadder gebruik, kry ek onmiddelik( of maksimum 1 dag) later ‘n SMS van die bank af wat my inlig van die transaksie.

Nou hoekom nie dieselfde tegnologie inspan met ons verkeersbeamptes nie? As die spoedinstrument ‘’n spoedoortreding REGISTREER, dan ‘’n boodskap deurstuur na die beampte se kontrole plek. As hy/sy weer by sy kantoor kom, kan die boetes wat geskryf MOES word dan gekontroleer word
met die elektroniese data. . Dit sal korrupsie grotendeels uitskakel.

As beamptes weet daar is goeie beheer, wel net die vrot appels gaan probeer en gou sal hulle uitgeskakel word.

6. Ja, daar is ook ander faktore wat aangespreek moet word, soos Roekelose en Dronk bestuur. Daarvoor het ons meer prominente polisie teenwoordigheid op ons paaie nodig. Dalk kan van die gekonfiskeerde voertuie ( en daar sal baie nuwes wees) na hulle toe gaan, dit sal die wetstoepassers sekerlik meer mobiel maak , juis in ‘’n tyd dat daar nie geld vir hul begrotng is nie !

7. En stadsgbiede? Weereens, die spoedgrense moet verminder word.

8. 50 km/h. Die ouens wat graag 70 wil ry betaal ‘’n glyskaal boete vanaf 60 – 70. As hy/sy 80 ry is die boete R 250 p/km vanaf 60 en oor 80 is dit R 500 p/km vanaf 60. Oor 100 km/u, word sy lisensie summier gekonfiskeer vir 2 Jaar.

Ek sien trouens op die nuus dat Engeland hul stedelike spoed (in sekere gebiede) verminder het na 20 myl /pu ( rofweg 32 km/u).

9. Hoe maak ons seker mense betaal hul boetes? Een of ander tyd moet ‘’n motorlisensie of bestuurslisensie hernu word. Dit moet dan onmoontlik wees om dit te doen as daar boetes uitstaande is!

10. Ons moet die tegnologie gebruik tot voordeel. Die mensdom het dan al ‘’n mens op die maan geplaas – niks is meer onmoontlik nie? (Ja, daar is ouens wat se “het ons regtig?”)

Groete

Giel”

Dink jy hierdie stappe sal help om ons paaie veiliger te maak? Stuur gerus jou wenke na info@arrivealive.co.za

 

6 Responses to Watter drastiese stappe meen Suid-Afrikaners is nodig om die padslagting te stop?

  1. Graeme May

    Giel, ek is bitter jammer om dit te moet uitwys, maar jou standpunte is dieselfde wat tans deur ons regering voorgehou word en ons het weereens meer as 1300 bewyse dat dit nie werk nie.

    Ons het reeds goeie wette in plek die probleem is met toepassing en polisieering van hierdie wette. Soos in die foto waar die vekeerskonstabel agter ‘n kamera sit, doen dit niks om die wangedrag van drywers te verhoed nie omdat daardie drywer nie bewus is van die aktiwiteit nie, sou hy gestop word of die beampte sien sou dit onmiddelik ‘n bewusmaking wees van sy wangedrag en die nodigheid van ‘n aanpassing om binne die wet te bly.

    Kinders wat kanse wanneer daar nie toesig is nie, dieselfde geld ongelukkig vir swak/slegte bestuurders.

  2. Ons probleem begin by padwaardigheid en vaardigheid. Verplig mense met ouer voertuie vir meer padwaardigheid toetse en nuwe voertuie moet met ‘n verpligte gevorderde kursus verkoop word. Wat hoë boetes betref miskien moet die beamptes agter die bos uitkom en meer sigbaar wees. Ek weet dit help!

  3. Gerhardt

    Stem saam met die persoon van verkeersbeamptes wat jou moet stop
    En nie moet afneem nie. Sover ek weet is die wet in ons land i.e.g dat
    Boete aan jou oorhandig moet word. Spoed het niks te doen met ons sterfte
    Gevalle nie dis eenvoudig mense wat kanse vat en op gevaarlike plekke verbysteek.
    Ek is n lorrie drywer en sien dit elke dag. Mense raak ongeduldig en vat dan kanse.
    Maak ons paaie beter en wyer. Hoekom is daar nog nie n dubbel pad in byde rigtings
    Tussen kaap en jhb bv!!!???? Kanse vat, dronk bestuur, moeg bestuur en dat jy nie fisies
    Gestop word as oortree is doe grootste oorsake!!!

  4. paul marais

    Dankie vir die kans wat iemand ons gun om ons mening te lig.
    1) Motoriste ry 1x per jaar die langpad, ons langafstanders doen dit 2x per week so dit beteken ons ry 4x per week op die N1 JHB – Kaap. Motoriste raak moeg, verblind jou van voor af of trek sommer net summier in die geelstreep af met die helfte van die motor nog in die rybaan en besluit om water af te slaan. Hulle jaag selfs verby jou, dag of nag, en so 2 ure later kry jy hom ploeter voor jou en sodra jy hom verby gaan, versnel hy skielik en dink dis ‘n speletjie.
    2) Die GROOT oorsaak van langafstand drywers wat aan die slaap raak is die trokke se spoed wat toe gemaak word op 80 – 90. Daardie spoed SUS jou lieflik aan die slaap en jy kan nie stop om te slaap nie want jou vrag moet binne ‘n sekere tyd aflaai.
    My voorstel is dat motors wat nie gereeld die langpad ry nie elke 2 – 3uur verpligte stop moet doen en trokke se spoed moet soos busse sn oop gemaak word tot 100 km/h. Wat die taxis aan betref gaan ek my nie oor uitlaat nie want daar word al vir jaaaaaare niks daaraan gedoen nie. As ek ‘n taxi sien, weet ek hoe lyk ‘n moordenaar. Nie almal nie maar so 85% is uiters roekeloos en swak bestuurders.

  5. Stephan

    Spoed is defnetief ‘n groot oorsaak ja, want die meeste “mense” weet nie hoe om spoed te hanteer nie. Ek bevraagteken die bestuur-skole se doeltreffendheid. Ek is oortuig hulle leer mense net die nodige om hul lesensies te slaag. Ek sal graag wil weet hoveel mense op vandag se paaie regtig bestuurs vernuf het. Die outjies kom uit die skool, ry 3 of 4 keer saam met ‘n “instrukteur” (wat self nie eers oordentlik kan bestuur nie) en daar gaan hy, hy het mos nou ‘n lesensie. Hulle ry net binne geboude gebiede rond, en dan die dag as hy die oop pad vat, kan hy nie afstand skad op die spoed waarmee hy ry nie. Ek persoonlik dink nie dat die spoed wat met 10km/h verminder word, enige verskil sal maak nie. Selfs op ‘n 100km/h gaan ‘n kop aan kop botsing noodlottig wees.
    Ek voel die toets van ‘n bestuurder wat ‘n lesensie toets ondergaan, moet baie meer gekonsentreer word op vernuf, as die ABC van padreels. Padreels is baie belangrik, maar as jy nie weet hoe om te ry om by padreels te bly nie, moet jy ook nie ‘n lesensie kry nie. En dan ook elke 10jaar, nie elke 5 nie, wanner jy weer aansoek doen, dieselfde vaardigheids toets deur gaan. Spoed maak nie mense dood nie, dis die mense wat nie weet hoe om te bestuur nie !

  6. Marius

    Ek se nog steets drank en spoed maak dood maar mense drink dog nie elke dag nie hoekom begin julle nie by die grood punt ni selfoone ek sien elke dag hoe mense voor jou inry robots skiep ni by stop strate stop ni en raai dis mense met foon teen die oor swaervoertuig druiwers bbm mxit facebook doen als terwyl hulle ty nee mense kyk dit raak en hou op op aner plekke fout soek ja ek het ook n foon maar as ek bestuur en hy lui laat hy lui vroor jare het ons tog reg gekom soner n selfoon